Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2013 12:46 - За Рождество
Автор: uragannnn Категория: Поезия   
Прочетен: 1237 Коментари: 0 Гласове:
0




image

За Рождество


На гаврите съм всепризнат, мастор със произход селски, с кенефен хумор със откат, мачкоря тикви Езавелски!
От мен пищят по континенти, уважавани водачи без Вода и в БеГе-то градски интелигенти, възмутено пуфкат:"Срамота!".

Бре много нещо съм изписал и доволен съм, защо да крия, че още май не съм кандисал и гладнай мойта серт-балтия!

Има нужда някой с полусмешки, да разчепка темите серьозни, за келепирджиите пладнешки, сред кошарте религьозни!
Много ора са срамуват, на черното да кажат, че е черно и много ора са преструват, че бялото и то е черно!
Други пък по лайсна тънка, аванти дебнат, далавери и в калъпи тихичко си мънкат, песничките за Небесни двери!
И ей ма на, насред чаршийта, налага се да чаткам със засилка,  на бай ти Гуро търговийта, с некастрено-римувана точилка!
Мчи може ли таквази наглота, докато орта кланят се на Бога, парите да им земаш с лекота и да свикваш ги на църкво-дрога?

И за кво е тази ми ти черква, щом общото ниво на бетонажа, въобще Духът Му Свят зачерква и вместо мир, разтурят ти багажа?
На мляко цял живот плацикани, раздути като мяхове с боза, туй ли са ви учениците извикани, от Бог да благовестват на света?
Еми, сорри, бът, ша знайш, икскюзми, тя практиката вярно го показва, че в схемите просперитет- кутсузни, накрай нормалната овца загазва!

А лидерството чупи Ю Ес стойки, при него всичко, кай, функционира, мче да, кат има 200-300 бройки, агресивно да му дават да прибира!
На гаврите съм всепризнат, мастор със цървули земеделски, на някои значи нося благодат, на другите па титли Мамонделски!
24. 12. 2012 г.
Прага



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: uragannnn
Категория: Поезия
Прочетен: 991894
Постинги: 711
Коментари: 307
Гласове: 1468
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930