Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2014 15:30 - Агонично (Юди мръсни!)
Автор: uragannnn Категория: Поезия   
Прочетен: 1390 Коментари: 0 Гласове:
0




image



 
Агонично
(Юди мръсни!)

"Не подценявайте поета", казал пастора на кмета, от кафенцето отпил и нервно се понаместил.

"Той е много лош човек, никому басма не цепи, мен ма сдъфка кат гиврек и на Интернета трепи!
Дайте нещо да скалъпим, чрез закон да го настъпим, да го върнем от чужбинта и да му строшим гърбинта!

Ш"доди ден да са обърни, против вас, с големи бърни, ще да вика кви сте вий, както ся какви сме ний!"
"Пасторе, бре, успокой са, гледай стадото и гой са, поета нека да са фъчка -- демокрацийта е глъчка!
Мина то онуй ни времи, които праеха проблеми, я прасета ги ядяха, я из мините измряха!
Неска има тулерантност, бараме сас елегантност, а па вий сте бити карти и шси сърбати попарти!"
"Подценявахме поета... тръгнал пастора от кмета, треаше да го подкупим и с пари да го захлупим!
Ама на, глупак излязах, вместо туй, му аз показах, със заплашване вратата и ко дойде ми на главата!
Как можах да са осера, ей и кмета от миндера, толкоз мазно ма изфъчка, че прободи ма до злъчка!
Късной вече да увъртам, май попарите ша гълтам, как са Времето обърна и да няма де да свърна...
Лошо, лошо се получи,  баш на мен да ми се случи, а бях на шефовете в борда, а ся съм опетляна корда!
Има ма на Интернета, баш в онези досиета, що въобще ги извадиха и във ужас ма фърлиха?
Всички викат ми "продажен", бягат сякаш съм прокажен, ама не, не съм бе, вижте, само бях в едно бунище!
Що сега чак си признаваш и със нас са подиграваш, викат ми лица познати, кви са тука тия дати?
Жертва съм, онез се скриха, дето с мене клеветиха и зарязаха ме сам, да нося общия ни срам..."
21. 10. 2012 г.
Прага          



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: uragannnn
Категория: Поезия
Прочетен: 987188
Постинги: 711
Коментари: 307
Гласове: 1468
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031