Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2014 15:08 - Изповедта на Юда (психологическо помагало за пастори-агенти)
Автор: uragannnn Категория: Поезия   
Прочетен: 1503 Коментари: 0 Гласове:
0




image


 
Изповедта на Юда
(психологическо помагало за пастори-агенти)


"Ех, въже, какво ти знаеш, за моята история животна? Висиш си и мълчиш и траеш, вгледано в плътта ми потна!

Искариотски аз съм, Юда... Юда, апостол от дванайсетте... Предадох Го... Или в заблуда, Той е вярвал от дете!

Не, не, Той истински е, да, над три години, ден след ден, със Него бях -- по суша и вода и не един видял съм възкресен!

На мен дори Той сила даде, да изцелявам болести, демони, съм изгонвал, сит и гладен, до Него спал съм, без подслони!

Ех, въже, какво ти знаеш, за моята съдба трагична, висиш си и мълчиш и траеш, а Израил е в хватка тиранична!

Повярвах в Него... Като в цар, но Той отказа да ни поведе, срещу врага ни римски стар и искаше без бой да се даде!
А толкоз хора Го въздигаха -- само знак и щяхме да възстанем, за чудесата Му отвред пристигаха... Свободни можехме да станем!
Остави Той момента да премине, прави бяха във Синедриона -- по-добре един е да загине, вместо народа, клан от легиона!
Посредник станах, в тази доба, сложна, между Него и властта и 30 сребърника в джоба, ми се смеят, викайки смъртта!
Съгреших, невинния предадох, парите хвърлям, тез, проклети... Със целувка Го издадох... ... Въже...  За мене Светлина не свети...

17. 02. 201 4 г.
Прага    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: uragannnn
Категория: Поезия
Прочетен: 987120
Постинги: 711
Коментари: 307
Гласове: 1468
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031