Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2015 14:09 - Rising Shine
Автор: uragannnn Категория: Поезия   
Прочетен: 1747 Коментари: 0 Гласове:
0



image 

Rising Shine

(Посветено на Наталия -- моята прекрасна съпруга)

... Обичам я... Изгрява втори залез, със първият преглътнах... Занемял, а той небрежно си играе с, бързея бърборещо-запял!

Обичам я... Небето е лице, на девойка пламнала от свян... Обичам я... А Слънцето -- сърце, на момък мил -- сън-неин блян!

Обичам я... Защо сега я няма и думите защо са бледи, слаби, обичам я... Картината голяма, гледам сам... О, т"ва ме граби!

Обичам я... Прекрасна и любяща, обичам я... Неструваща без мен, обичам я... Аз -- факла тляща, без нея... С нея -- огън устремен,

лава блъвнала от връх бучащ, литнала към залеза... Но стига... Залезът без теб е тъй горящ и тъй сухарска тази книга!

Аз помня тялото ти живо, изпълнено със свеж живот, как тръпне върху мене, диво, а днес... Стоя под този свод...

Обичам те... И ми омръзна кражби, да правя и на листа да ги трупам и да се храним с теб на дажби, или пък в самота да хрупам!

Няма да крада!!! Но теб ще взема -- завинаги едно да бъдем ний и нито поза няма да заснема, ако тя теб, прекрасна, не попий!
12. 09. 1998 г.
Обичам те... А вторият изгрява... Но с теб залезе моят стар живот, обичам те -- лъчът сразява, поляна в болки, но без плод!

Обичам те -- Бог в теб постави, изгрев от мълвяща светлина, докоснал всички мои стави и влял в кръвта ми топлина!

Ти бе за мене смърт желана, ти си и мойто възкресение... Съдбата Му пред нас постлана, ни води -- към едно рождение,

рождение на ново посвещение на чисти, святи, нежни ласки, обсипани със мир, прощение, стопили всички наши маски...

Обичам те -- теб, моя смърт тъй сладка, обичам те -- теб, мое възкресение, обичам те -- родилна болка кратка... Как в мен изгря, ти, вдъхновение...
17. 09. 1998 г.
село Юлиево
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: uragannnn
Категория: Поезия
Прочетен: 987184
Постинги: 711
Коментари: 307
Гласове: 1468
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031