Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2008 23:45 - Мои
Автор: uragannnn Категория: Изкуство   
Прочетен: 935 Коментари: 0 Гласове:
0



image








Мои

Не сте от многото, но пак сте много
и малцина сте, но умножавани,
не сте от него, но сте от на Бога,
но като секти заклеймявани!

Не сте сами, но пак сами сте,
самотни посред ваши близки,
не сте без тях, но и във Мен сте
и Моите са ваште близки!

И не от светските, но сте Ми святи
и светски сте, но освещавани,
не сте на зодии, декади, дати,
но Мои сте... и подигравани!

Не Съм от многото, но Съм Единствен
и вас възлюбих чак до Кръст,
не Съм легенда, ни взаимстван,
от митове за идоли от пръст!

Не Съм във светското, бъдете святи
и светските да минат освещение,
не сте Ми роби, Мой приятел,
е всеки вкусил посвещение...

06. 04. 2008 г.
Прага

А вие внимавайте на себе си, защото ще ви предадат на събори, и в синагоги ще ви бият;
и пред управители и царе ще застанете заради Мене, за да свидетелствувате на тях.
Обаче, трябва първо да се проповядва благовестието на всичките народи.
А когато ви поведат, за да ви предадат, не се безпокойте предварително какво ще говорите;
но каквото ви се даде в оня час, това говорете! защото не сте вие, които говорите, а Светият Дух.
Брат, брата ще предаде на смърт, и баща чадо; и чада ще се повдигнат против родители и ще ги умъртвят.
 И ще бъдете мразени от всички заради Моето име; но който устои до край, той ще бъде спасен.

И като простря ръка към учениците Си рече: Ето майка Ми и братята Ми!
Защото, който върши волята на Отца Ми, Който е на небесата, той Ми е брат и сестра и майка.

Тогава ще ви предадат на мъки и ще ви убият; и ще бъдете намразени от всичките народи поради Моето име.
И тогава мнозина ще се съблазнят, и един друг ще се предадат, и един друг ще се намразят.
И много лъжепророци ще се появят и ще заблудят мнозина.
Но понеже ще се умножи беззаконието, любовта на мнозинството ще охладнее.
 Но който устои до край, той ще бъде спасен.

Не ви наричам вече слуги, защото слугата не знае що върши Господарят му;
а вас наричам приятели, защото ви явявам всичко що съм чул от Отца Си.
Вие не избрахте Мене, но Аз избрах вас, и ви определих да излезете в света
и да принасяте плод и плодът ви да бъде траен; та каквото и да поискате от Отца в Мое име, да ви даде
. Това ви заповядвам да се любите един друг.
 Ако светът ви мрази, знайте, че Мене преди вас е намразил.
Ако бяхте от света, светът щеше да люби своето; а понеже не сте от света, но Аз ви избрах от света, затова светът ви мрази.



Тагове:   мои,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: uragannnn
Категория: Поезия
Прочетен: 991816
Постинги: 711
Коментари: 307
Гласове: 1468
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930