Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2009 16:31 - Оттърваване от магии и проклятия...
Автор: uragannnn Категория: Изкуство   
Прочетен: 903 Коментари: 0 Гласове:
0



  image
Господи Исусе, вярвам, че Ти Си Божия Син и единственият път към Бога. Ти умря на кръста за моите грехове и възкръсна от мъртвите. Изоставям бунта и греховете си и ти се подчинявам като на свой Господ. Аз се покайвам от всеки грях в живота ми или в живота на предшествениците ми, който е донесъл проклятие. Покайвам се от всяко непокорство, бунт, извращение, магьосничество, идолопоклонство, похот, прелюбодейство, блудство, малтретиране на хора, убийство, измама, лъжа, чародейство, предсказване и окулт и Те моля да ми простиш и да ме очистиш чрез кръвта Си.
   Чрез решение на волята си прощавам на всички, които са ме наранили – така, както искам Бог да прости на мен. Прощавам конкретно на ...................................................
   Отхвърлям всяка връзка с каквото и да било окултно или сатанинско нещо, ако имам някакви контакти и предмети, аз вземам решение да ги унищожа.
   Вземам власт и разчупвам всяко проклятие върху живота ми в името на Исус. Разчупвам всяко проклятие на бедност, липса, дълг, разрушение, болест, смърт и скитничество. Разчупвам всяко проклятие върху моя брак, семейство, деца и взаимоотношения. Разчупвам проклятие на отхвърляне, гордост, бунт, пожелание, нараняване, кръвосмешение, изнасилване, Ахав, Езавел, страх, лудост, умопобъркване.
   Разчупвам всички проклятия засягащи финансите ми, ума ми, половата ми идентичност, моите емоции, волята ми и взаимоотношенията ми.
   Разчупвам всички окови, вериги, връзки, навици и цикли, които са резултат от проклятие.
   Според Галатяни 3:13 аз съм бил изкупен от проклятието на закона чрез жертвата на Исус. Аз прилагам кръвта на Исус и освобождавам себе си и поколенията си от абсолютно всяко проклятие. Прокламирам прощение чрез кръвта на Исус за греховете на бащите и майките ми.
   Всичките ми грехове са били опростени и аз освобождавам себе си от проклятието, което е в резултат на всяко непокорство и бунт към Словото на Бога.
   Прилагам вярата си и знам, че изповядването води към спасение / Римляни 10 /. Затова изповядвам, че благословенията на Аврам ми принадлежат. Аз не съм проклет, а съм благословен. Аз съм глава, а не опашка. Аз съм отгоре, а не отдолу. Благословен съм при влизането си и при излизането си. Аз съм благословен и това, което Бог е благословил, не може да бъде проклето.
   Заповядвам на духове на отхвърляне, нараняване, огорчение, непростителност, робство, мъчение, смърт, разрушение, страх, пожелание, перверзия, контролиране на умове, магьосничество, бедност, липса, дълг, объркване, нерешителност, болест, немощ, болка, развод, раздяла, конфликт, каране, депресия, тъга, самотност, себесъжаление, себеразрушение, себеотхвърляне, гняв, ярост, яд, скръб, скитничество, злоупотреба, шизофрения и пристрастяване да излязат в името на Исус!
   Боже, благодаря ти, че ме освобождаваш от всяко проклятие и всеки дух, който е действал в живота ми вследствие на проклятие.
   Боже, аз се отварям за Теб и Те моля изпълни ме с Твоето присъствие, за да мога да живея за Теб в името на Исус. Амин!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: uragannnn
Категория: Поезия
Прочетен: 992067
Постинги: 711
Коментари: 307
Гласове: 1468
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930